Hieronder treft u informatie over garantie en reparatie. Mocht deze informatie uw vraag niet of onvoldoende beantwoorden neem dan contact met ons op.

1. Artikel defect ontvangen?

2. Artikelklacht melden?

3. Garantieperiode?

4. Reparatiekosten?

5. Reparatieperiode?

 

1. Artikel defect ontvangen

Heeft u een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld u klacht dan aan bij Ondergoed4u door een email naar ons te sturen met een foto en toelichting op het geconstateerde gebrek. Indien er sprake is van een duidelijk te constateren en ongewenst defect dan vervangen wij het artikel uiteraard zo snel mogelijk.

naar boven

 

2. Artikelklacht melden

Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Ondergoed4U.

naar boven

 

3. Garantieperiode

Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Ondergoed4U.

Ondergoed4U geeft standaard 6 maanden garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. De garantietermijn van 6 maanden gaat in na ontvangst van de artikelen.

naar boven

 

4. Reparatiekosten

Als de klacht gegrond is komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief eventuele verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Ondergoed4U. Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van uw artikelklacht, dan informeren we u hier vooraf over. Gezien de doorgaans lage prijzen van de artikelen weegt het meestal niet op om de artikelen buiten de garantie periode te repareren.

Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
– beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
– onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
– normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing of wasinstructies.

naar boven

 

5. Reparatieperiode

Vanaf het moment dat een te repareren artikel in behandeling is genomen bij Ondergoed4U (dit kan alleen als alle gegevens compleet zijn), duurt het maximaal 21 dagen tot u uw artikel gerepareerd in huis heeft.

Als het artikel niet gerepareerd kan worden, de kosten hiervan niet opwegen tegenover het sturen van een nieuw artikel of alternatief, of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren we u binnen deze periode over de verdere afhandeling.